Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια –έρευνα αγοράς απ’ το Mexico


φωτο: Mexico-travel.com
Ακούστε τι σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι τουρισμού του Mexico: προκειμένου να αναβαθμίσουν την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό σε ασφαλή προορισμό, αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν το γεγονός ότι η πλειοψηφία των επισκεπτών είχε πολύ θετική γνώμη φεύγοντας. Αρχίζοντας απ’ τα μέσα Οκτωβρίου, λοιπόν, ειδικοί ψυχολόγοι θα βρίσκονται σε ταξί που θα πηγαίνουν επιβάτες προς το αεροδρόμιο και θα κάνουν κάποιες ερωτήσεις στους ταξιδιώτες που επιστρέφουν σπίτι τους!

Έτσι, αφ’ ενός θα κάνουν μια έρευνα αγοράς ώστε να δουν τι πραγματικά σκέφτεται ο κόσμος για το Mexico, ενώ ταυτόχρονα θα εκμεταλλευτούν όλα τα θετικά σχόλια σαν «συστάσεις» από ταξιδιώτες σε μελλοντικούς επισκέπτες της χώρας, οι οποίες σύμφωνα με έρευνες είναι πιο πιστευτές από οποιαδήποτε διαφήμιση. Η καμπάνια θα έχει το όνομα «αληθινοί άνθρωποι λένε αληθινές ιστορίες» και θα «τρέξει» ταυτόχρονα με την καμπάνια « Mexico, το μέρος που νομίζατε ότι ξέρετε».

Μας αρέσει η πρωτότυπη ιδέα αλλά πιο πολύ μας αρέσει το γεγονός ότι η γνώμη μας ως ταξιδιώτες αποκτά όλο και μεγαλύτερη αξία. Άντε και στα δικά μας!