Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Τέλος στις ψεύτικες κριτικές ξενοδοχείων?

κριτικές ξενοδοχείων?
Έχετε βασιστεί ποτέ σε κριτικές άλλων ταξιδιωτών για να δείτε πόσο καλό είναι πραγματικά ένα ξενοδοχείο πριν κάνετε κράτηση? Και δεν αναφέρομαι βέβαια σε κριτικές φίλων και γνωστών με τους οποίους έχουμε άμεση επαφή, αλλά σε κριτικές που διαβάζουμε στο διαδίκτυο. Αν έχετε διαβάσει τέτοιες, σίγουρα θα έχετε αναρρωτηθεί πόσο αληθινές είναι. Αρκετά μάλιστα ήταν τα σχόλια σχετικά με εταιρείες που δημοσιεύουν  αξιολογήσεις, όπως είναι η Tripadvisor  και η Yelp, και για το πώς το σύστημα τους έχει «κενά» με αποτέλεσμα πολλές από τις κριτικές να τις  γράφουν οι ίδιοι οι ξενοδόχοι για να κάνουν τα καταλύματά τους πιο δημοφιλή σε βάρος άλλων, ιδιαίτερα μικρότερων ξενοδοχείων.
Ε, λοιπόν, ήρθε μια ομάδα φοιτητών του πανεπιστημίου Cornell για να δώσει τέλος στις ψεύτικες κριτικές! Τουλάχιστον έτσι υποστηρίζουν. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, στα δοκιμαστικά που έχουν κάνει στο πρόγραμμα που έφτιαξαν, τα αποτελέσματα ήταν κατά 90% σωστά. Τα αντίστοιχα αποτελέσματα των ανθρώπινων ελέγχων που γίνονται μέχρι στιγμής είναι μόλις 50%.

τέλος στις ψεύτικες κριτικές?

Για να δοκιμάσουν το πρόγραμμά τους, οι φοιτητές, πλήρωσαν ανθρώπους να γράψουν 400 ψεύτικες κριτικές για ξενοδοχεία του Σικάγου, οι οποίες ανακατεύτηκαν με 400 πραγματικές κριτικές. Απ’ ότι  αποκαλύπτουν, υπάρχουν κάποιες λέξεις και εκφράσεις όπως «ξενοδοχείο», «εμπειρία», «διακοπές» «η δική μου» οι οποίες αποδεικνύεται ότι χρησιμοποιούνται κατά κόρον στις ψεύτικες αναφορές, έναντι κάποιων άλλων όπως «πάτωμα», «μπάνιο», μικρό» που αποδεικνύεται ότι χρησιμοποιούνται από αληθινούς πελάτες.
Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτή η ιστορία και κυρίως ποιές θα είναι οι αντιδράσεις των εταιρειών που δημοσιεύουν τις υπάρχουσες κριτικές...